orkar man mer ?

jag mår verkligen inte bra just nu, den senaste veckan har jag varit väldigt "lätt sårad" jag har inte orkad mycket har legat hemma till typ 6 och bara deppat sen har jag gått ut, har satt på mig mitt fejk leende och lekt glad och försökt ha kul med mina vänner. Men det är inte verkligheten, jag mår riktigt dålig inom mig. Jag har blivit sviken minst 50 gånger i min livsgång och jag pallar inte mer... att vänner, killar och familj sviker mig gång på gång. Känner att jag vill försvinna, bort från allt. Bara börja om, träffa nytt folk för just nu har jag glidit ifrån allt och alla. snackar inte med mina kompisar eller med min familj längre..Har träffat massa underbara kompisar som jag inte känt förut , men jag saknar mig älsklingar. Men även om jag älskar dom super mycket så känner jag att livet skulle vara så mycket bättre om jag försvann ett tag.. att bara få tänka ett tag och tänka på mitt eget bästa och tänka efter och se efter vad som är bäst. Så som jag lever nu är inte bäst, det är snarare sämst! faaan!
Jag vill bort!!! Hitta mitt gamla jag och må bra....


Kommentarer
Postat av: joakim jönsson

de kommer nog att ordna sig, du är snygg <3

2009-07-11 @ 18:34:25
Postat av: Bergkvvist

Jag har varit med om det & mår skitdåligt varje dag också. Men du klarar det, du är stark Emelie !

2009-07-17 @ 02:32:18
Postat av: helena

jag har ben för två det vet du, faller du finns jag alltid där och bär dig och det vet du emelie! alltid gjort och kommer alltid göra :) love you baby!

2009-07-18 @ 19:51:10
URL: http://helenakindgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0