nya kläder

Hejsan, kom hem med ett par nya jeans, två tröjor och ett par skor. Kom hem runt 7, då käkade jag middag och sen drog jag ut och träffade Belin Rebecca och Pelin. Vi gick till trollbodaskolan där vi träffade massa kompisar och där "hängde" vi typ hela kvällen.

Imorgon ska jag upp tidigt och dra till vällingby och sen ska jag till Helenas land. Jag, mamma och pappa ska ut dit och sova där en natt. Blir nog bra.. ;)


Från Topshop : Skor för 300kr och jeans för 600kr
Från Gina tricot ; Två tröjor, en tröja från rean för 49 kr och en randig tröja för 149kr

(Tar bilder imorgon)

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

åh jag vill också shoppa

2009-07-29 @ 13:07:55
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0