middag hos faster


Bild från igår när jag kvällsbada med lisa.


hej, igår vad jag vaken till 5 så låg och sov till 2 idag. Riktigt skönt, men idag ska jag åka till min faster. Har ingen lust alls att åka dit, har bråkat med mamma sen imorse och jag måste tydligen med. bläää. Vill stanna hemma, är skit bra väder idag också och jag måste åka dit. Vill ju åka och bada och sola -.-
jaja slut klagat. Men en läskig grej har faktiskt hänt. Igår så addade 5 olika killar mig på msn, och jag har inte lagt ut min msn nånstans eller gett dom min msn. Så snacka jag med en av killarna och han berättade att det är en tjej som ger ut min msn på snyggast.se! :O Jag är aldrig inne där så det är inte jag. Men vem gör nåt sånt, det kan ju inte direkt vara en kompis till mig. Tror inte dom skulle göra så. Men vem fan kan det vara? :S

Kommentarer
Postat av: sannie

Om du fick bestämma för en dag, vad skulle du göra då? :)

2009-07-18 @ 12:32:50
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: joakim jönsson

mohaha de är jag !

2009-07-19 @ 12:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0