konfirmation

Hejsan, på söndag så åker jag faktiskt iväg på konfirmations läger i 11 dagar, ser faktiskt ifram emot det. Jag tror inte på gud eller nåt liknande, jag åker för att alla säger att det är grymt kul. Men 11 dagar är länge och det betyder mycket packning, så nåt jag skulle vilja ha med mig i min väska är det här ;


Alltid skönt och ha med sig, och dom här tröjorna ser skit mysiga ut!

Alltid bra och ha med sig, och dom är ser skit söta ut :)

En dress man kan gå runt med på kvällen /morgonen, måste fan ha den här!

nya under kläder är alltid kul, och det kan man ha hur mycket som helst av



Men med det här säger jag godnatt, ska upp 11 imorgon och fixa i ordning mig
 och sen bär det av till aik och gais med vännerna :)
god natt

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

ååh vilka gulliga toppar =)



Ni som inte hört Demi Lovato - Don't forget borde verkligen göra det.. en så otroligt fin låt! =) säg gärna vad ni tycker oxå (: låten hittar ni här: http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/demi-lovato-dont-forget.html#comment

2009-07-27 @ 13:31:12
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad fina :D

2009-07-27 @ 23:09:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0