1-0

Hejsan, nu är jag hemma från matchen. Jag belin och pelin möttes vid knallen runt 1 och sen tog vi bussen till vällingby där vi mötte alla andra. Vi drog in till solna käka och fixade biljetter. Vi var typ 13 st som åkte in tillsammans. Matchen var galen haha. Vi sjöng med och hade skit roligt. Men vi stog på norra nedre och det var en kille som stog på norra mellan ( alltså över, det är som en liten mur över) han stog på muren och hoppa och grejer och sen ramla han ner på mig. Muren är typ 1-2 meter hög och han fick jag och belin på sig. Båda fick slag på huvudet och benet. Jag har fortfarande skit ont i huvudet och det gör lite ont i benet. Men annars var matchen lyckad och aik vann med 1-0! :D

Påvägen hem stannade vi och käka på mcdonalds i vällingby, hade bara ätit en cheeseburgare på hela dagen så var riktigt hungrig!

lite bilder från idag; (bilderna är ganska dåliga)


Anton och pontus haha



Min tröja och belins rumpa  ;)



Belin gillar ralles rumpa , oooh yeeah ! haha



Jag och Pelin , inte världens finaste bild på mig men bjuder på den haha! :D

Kommentarer
Postat av: djurgårdar'n

ses 28/9 på råsunda .

2009-07-31 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0