jobbig dag

                                         
Hejsan.
Har varit så arg idag, på spanskan tog min lärare min mobil. (Jag tjaffsade inte emot som jag brukar göra när han tar min mobil) När lektionen är slut så ber jag att få tillbaka min mobil och han säger nej?! Jag säger igen kan jag få min mobil och han svarar nej igen. Jag skriker åt honom att sluta och att han ska ge mig min mobil men han vägrar. Han säger att jag ska gå till rektorn:S Så jag går dit, säger till henne vad som har hänt och hon säger bara han får ta din mobil och jag har inte tid nu, jag ba men jag har slutat?! och hon säger att hon inte kan göra något. Jag går tillbaka och han säger att han ska gå dit när han har tid (?) Så jag ringer min pappa men min lärare säger att han tänker ringa honom när han har tid. Jag får vänta i en timme och sen kommer min mentor, han går och snackar med min spanska lärare och så fick jag följa med honom och hämta den.
Jag var så jävla arg, jag vet att lärare får ta dom under lektionen. Men när jag har slutat kan han inte behålla den. Jag hade slutat men fick inte gå hem för att jag var tvungen och vänta på honom! gaaaah var så arg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0