världens sötaste tant :)

hej idag gick jag bara 4 tim iskolan nästan, :)
jag och jennifer åkte till vällingby efterskolan, på vägen dit så kom en tant på och hennes "kompis" , aah så var det fult på bussen och då frågade hon mej om det var okej om hon fick sitta på min plats , och så snäll som jag är så säger jag nej ,,, haha nää jag bara skojja , jag reste på mej så hon fick sitta där . sen när jag skulle gå av så kom hon fram till mej och sa ;
tanten; tack så himla mkt för att jag fick sitta där
jag; nej men det gör inget :)
tanten; det är så att jag har cancer i hela kroppen :/
jag ; :O
tanten; guud vad fina ögon du har , i like them very much
jag ; hehe tack :)
tanten; have a nice day :)
sen så gick jag ,, va hon inte sööt . tkr så jäävla synd om henne assoe :/
men i vällingby köpte jennifer en tröja jag köpte lite smink grejjer  brunkräm,nån ögon grejj,puder borste och en svamp :)

nu ska jag åka på spinning :)
puuushhejj
image117
där är brunkrämen jag köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0