trååk dag

idag ska jag dela ut post. har vikt ihop typ 300 tidningar idag , mina händer blev helt svarta :P
efter middagn ska jag och pappa gå runt och lämna dom, för den här gången kmr jag få 100 spänn men på en månad kmr jag få 400 :) , jonte delade också ut post förut och vi har samma område och han sa att det tar 3 tim och göra det själv men han gick oftast med sin pappa elr mamma och då tog det runt 1½ timme .

idaag har jag haft det värsta tråkigt , har varit fett hängig och så.
imorgon har jag en jäääätte lång dag , börjar 9 och slutar 5 över 4 , har alla jobbiga lektioner på samma dag :S
haha igår åkte ju jag och lisa och klippte oss och solade , och när vi var på väg till solariumet så ringde lisa till adam och då svarade jocke ;
jocke: hej det är jocke på adams mobil
lisa; hej , är adam där ?
jocke; han sitter på toa
lisa; DET SKITER JAG I

hahaha skrattade åt det lääänge ^, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0