torsdag

godmorgon

idag börjar jag halv 10 . och slutar 10 i 2 . jätte skönt ;D
har tre lektioner tror jag , svenska nånting lunch , och spanska :P , haha vet inte kommer bara ihåg spanska och svenska ^. aja , efter skolan har jag inte ett skit och göra , jennifer ohc sara ska va med varann , klara har träning helena har också träning , lisa kanske jag kan göra nåt med om hon inte ska vara med rasmus , ajja får se hur det blir med det .
jag har lite panik, imorgon ska vi åka skridskor med skolan ,men jag har ingen hjälm ( den är för liten hade typ den när jag var 5 ) och inga skridskor , :S
nån som vill lånna ut till mej ? (A) haha <3

Dagens

Dagens humör:  ganska pigg.
Dagens borde: hitta på nåt och göra .. ;D
Dagens frisyr: uppsatt , som vanligt :P
Dagens klädsel: ljusa jeans , ett vitt linne och en mörk blå canada tröja
Dagens planer:  vet inte , kort dag i skolan efter vet jag inte .
Dagens vill ha: jag behöver jeans !
Dagens fundering: vad jag ska göra efter skolan :D
Dagens beroende:  kolla på mitt hår ,
Dagens tråkigaste; skolan
Dagens personer:  haaluna <3
Dagens tidning:  i dont know :P
Dagens låtar: thevoice@

image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0