torsdag kväll :)

nu har jag precis kommit hem , jag och mamma var på en liten utflykt :P
hah när hon hämtade mej från spinningen berättade jag att jag inte kunde köpa ett par örhängen på glitter idag . då sa hon att mina pengar kanske var slut , men det trodde inte jag ;D
såå jag blev lite sur och sa att imorgon kmr jag vara kista och så kommer jag inte kunna handla nåt föratt kortet inte fungerar . så jag och mamma åkte hem hämtade mitt kort sen åkte vi till björnboda för att kolla mitt saldo . men när vi kmr fram så står det att dom stängde 8 , och kl var jue 9 :/ så var bar oss av till coop, och där var det jue också stängt. så dåe åkte vi till vällingby och första bankomaten var stängd, så gick vi till nästa och där var pappret slut så det gick inte heller , och så gick vi till den tredje , där funkade det inte heller så då testade jag och ta ut pengar jag testade på 300 och det kom ut 300 kr så mitt kort var alltså inte slut . men jag har ingen aning om hur mkt jag har kvar ;S
ajja nu ska jag duscha och sen lägga mej , puusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0