torsdag 11/1

gomorgon , kl är kvart över 8, har preci gått upp och nu siitter jag hä'r och äter frukost :)
idag börjar jag halv 10 och slutar 10 i 2 , äälskar torsdagar :)
idag har jag match i lidingö halv 5 -.- vi ska typ möta hammarby , får se hur dt går .
 wish me good luck


har inte så mkt mer och säga , blev ett litet kort inlägg , men jag kan lägga in dagens :)
imorgon fyller jag år (: <3

Dagens humör:  glad
Dagens mående:  bra
Dagens borde:  kämpa på matchen
Dagens frisyr:  utsläppt
Dagens klädsel:  villastads buxor med en svart kofta
Dagens planer:  match i lidingö
Dagens materiella vill ha:  ingen aning
Dagens längtan:  längtar tills imorgon för då fyller jag år :)
Dagens fundering: hmm (?)
Dagens beroende:  hålla på med mina lösnaglar :P
Dagens tråkigaste: gå upp på morgonen :P
Dagens tidning: ingen
Dagens låt:  ingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0