tjockisdag xD

haha idag har vi värkligen tjockat oss , jag linda sara jennifer helena och lisa vi har käkat hur mkt som helst , för köpte vi godis som jag skrev i förra inlägget . sen gick linda och några och köpte chips ;D dom åt vi upp på 7 min , sen gick linda hem och åt , hon ringde oss senare lisa helena och sara gick och möte henne och jag och jennifer gick hem till denise och lämnade hennes väska som hon hade glömt hos mej ,, sen drog vi till pizzerian och käkade hamburgar och pomme frites ;D
nu är jag jääävligt mät assoe ,, hhaha vi flummade som faan , och när vi skulle gå från pizzerian så fäller jennifer mej på marken , haha vet inte varför sen slänger hon sig på mej och efter kmr sara, linda tog kort . har lagt in den ;)
haha , sen sprang jag och sara runt och slog alla på magen , för vi hade ätit så jävla mkt att det gjorde ont när vi slog varann på magen ,, vilken humor man kan ha assoe ^^
men sen drog vi hem till mej , sara åkte hem . vi satt bara på mitt rum och va inne på datorn och så . sen ville vi träffa nån så vi ringde sebbe d , var grymt länge sen jag träffade hnm , vi möte hnm vid knallen vi gick runt lite , och efter ett tag drog linda hem . sen drog vi till mej , gjorde ingenting bara pratade :)  sebbe drog vid 9 , och helena och lisa drog halv 10 , nu sitter jag här och det känns som om min mage ska spricka snart assoe, har nog aldrig svullat mej så här mkt ! :P
imorgon ska jag helena och lisa göra fruktsallad och hyra en film . den här veckan ska vi itne äta nåt godis alls , vi ska bara vara nyttiga , vi måste bli av me allt vi har lagt på oss nue assoe
hhaha men nu skaj ag gå ner och hämta nåt och dricka , ;)
 
och jusste måste säga förlåt till malin,,
jag gillar dej var inte meningen att det skulle bli så här , <3

image121image122image123image124image125image126
image127image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0