test

Höger elr vänsterhänt: vänsterhänt
Humör just nu:  tröött
Favoritgodis:  choklaad (?)
Kläder just nu:  mjuukisar och en tröja
Musik just nu:  hornishooe@ musik
Sommarplaner: göra den till den bäästa
Hur många kuddar sover du med:  2 faktiskt xD
Spelar du nåt instrument: nää -.-
Morron elr nattmänniska: vet inte , finns mitt emellan ? (A)
Vem är viktigast för dig:  dt finns många som är viktiga för mej <3
Bio eller promenad:  promenad tror jag.. (A)
Är du kittlig:  om jag säger nej , ljuger jag dåe ? :P
Snarkar du:   noope , tur dt ;D
Stjärntecken:  stenbock
Äckligaste insekten: hmm ,, bärfisar :P
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?:  skulle vilja flyga :)
Vad vill du jobba som?:  modell elr frisör
Stökigt elr välstädat?: välstädat , men kan aldrig hålls dt städat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?:   njaa kanske
Gillar du att sjunga ?:  bara nr jag är själv ^^
Anser du att du är stark ?:  haha aah akta er ;D
Vad gör du om du får hicka ?:  håller andan :)
Vad längtar du mest efter just nu ?:  få sova i en sköön säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0