teoripass-träning-löpning

nu är jag äntligen hemma, min dag har varit tråkig och jobbig.  först hade jag teori pass i 2 ½ timme -.-
satt och snacka om hur säsongen skulle se ut och hur vi ska göra för att vinna sankt ericscupen :P ,
efter det hade vi träning i en timme . och sen hade vi löpning , det var grymt jobbigt . först sprang vi 800m , sen kom vi fram till en 7mannaplan , där sprang vi först en gång fram och tillbaka , sen två gånger fram och tillbaka sen tre , sen fyra och sen fem , så totalt sprang vi 15 gr . mina ben känns som gummi nu , jag har ritat hur vi sprnag på paint :P hahah får se om ni fattar image139
 


haha ett jätte intressant inlägg elr hur ? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0