spinning nästa

det blev ingen blue lagoon idag, dom hade inte den på videohörnan så vi hyrde en annan film , kommer faktiskt inte ihåg vad den hette , men den handlade om en tjej och en kille som gifter sig , men sen så blir tjejen kär i en tjej :P tillslut så dumpar hon killen och blir ihop med tjejen ;)
men nu ska jag bara äta och sen ska jag åka till spinningen , min mamma jobbar och min pappa ville jäätte gärna kolla på handbollen , så snäll som jag är så sa jag att jag kunde ta bussen dit  "världens bästa dotter" , haha nääh jag skojja ,,
men idag åkte jag och pappa och kollade på canada tröjan , den fanns 1 xs kvar , och pappa hade ringt under dagen och lagt undan den , snällt tkr jag :) , sen köpte jag canada byxor också ^
hehe , men nu måste jag verkligen gå , heejsvejs ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0