skola- vällingby - hemmaa

har inte hunnit skriva nåt idag , har inte varit vid nån dator och imorse funkade inte mitt internet. '
men idag var jag i skolan som vanligt , hände inte så mkt . slutade vid 3 .
jag och lisa åkte till vällingby , hittade inget specielt , köpte en mascara , lisa sa att den var bra iallafall :)
men idag har jag skämt ut med fett mkt , elr lite iallafall :P , jag och lisa var på åhlens . lisa skule hitta nån grej som man skulle ha innan man satte på foundation. så väntade vi på och få hjälp , så jag kollade runt lite där bland sminket , sen fanns den nån hylla med massor med roliga grejjer . så var det typ som en burk som jag skulle öppna och locket satt ganska hårt så jag tog i , och då fflyger locket upp och glitter flyger upp också, och där står jag med glitter över min jacka byxor händer och väska . pinsamt! :P
hehe , sen på bussen tappar jag min väska och stoppar hela kön . det var också lite pinsamt . men jag och lisa åkte hem till mig , tränade lite på engelskan , flummade , praatade gick runt lite ute och träffade lite folk också :)
nu vid 10 kom hennes mamma och hämtade henne . imorgon ska vi åka till stan och se om vi hittar nåt där , vi hittade jue inget i vällingby idag :)
men nu ska jag läsa lite bloggar , puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0