party ;D

idag har jag stressat as mkt , först åkte jag jue till hässelby hallen för att kolla på en match , och då var domaren en halvtimme försenad så matchen började halv 3 istället för 2 :/
så jag hann bara kolla på matchen i 10 min , sen åkte jag hem städade åt lite för jag hade inte ätit frukost . sen möte jag denise , vi sskulle fixa oss tsm :)
vi gick till knallen och köpte grymt mkt godis och tre chipspåsar ,, och jag känner killen i kassan så jag fick en chipspåse gratis :) , jag har städat as mkt , ställt ett bord i vardagsrummet , dukat . stryckit duken :P haha och fixat läsk , min mamma och pappa jobbade så jag fick göra allt själv . men det blev bra iallafall :)
nu har lisa helena jennifer och denise kommit , snart kommer linda klara jennie och sara , amanda kunde inte komma .
kvart över 7 ska vi hämta pizza , kan skriva mer i kväll om vad vi gjorde ;)
ha det så kul .för det kmr jag ha ! ;D <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

var inte malun bjuden? :o

2008-01-19 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0