onsdag 9/1

hejjsan
jag har blivit jätte glömsk , :S
imorse gick jag upp 7.40 , sen när kl var hel så kom jag på att jag började 20 i 9 . och jag skulle packa mina fotbollsgrejer och jag hade inte sminkat mej. så jag frågade mamma om hon kunde skjussa mej ,, vi tänkte åka runt 20 över , och då skulle jag ringa helena och säga att jag skulle åka med mamma . då sa hon att vi började 9 :D
haha så nu har jag skyndat me skit mkt , och så var dt fel tid. :P
men min mamma är så snäll så hon skjussar mej endå  , fast nu åker vi nog 20 i i stället ;D


idag har jag fotboll direkt efter skolan , måste skynda mej har 40 min på mej och komma till brommaplan från åkermyntan sen måste jag gå till brommahallarna och byta om på typ 4 min :P
sånt är livet
nu ska jag gå heejjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0