onsdag :)

nu kom jag precis hem har varit hos sara, tkr så synd om henne. ( finns för dej gmn , har varit där jag me)
har varit där nån timme , hade varit på träning innan , gick inte så bra :P
kände mej fett trött och alla gick bara fel , nån annan som har haft otursdag idag (?)
när jag tog bussen från sara så var dt en fett skön chaufför , elr kanske lite konstig :P
först när jag stog utanför så öppnade han aldrig dörrarna han ba satt där o nickade , sen öppna han så tog jag fram min bussremsa han ba kollade på den ,
sen ba : har du åkt idag ?
då sa jag ; aah
han ba veck ihop min bussremsa så sträckte han fram handen , så skulle jag ta den då ryckte han bort remsan :S hahha fet skum chaufför assoe ., och sen typ höjde han musiken ( jag var den enda på bussen) hehe vilket liv man kan ha ;D

men nu ska jag öva på min glosor , ses heejjdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0