nu har ..

.. jag kommit hem från aik star girl cup, gick inte sådär jääätte bra i första matchen . vi förlorade med 1-0,
nästa match spelade inte jag men vi spelade lika mot bo dåe. efter den matchen så spelade vi mot nåt konstig lag kommer inte ihåg namnet :P
men då fick vi frispark och då satte jag den , men på nåt konstigt sett så gildes inte den ,, ooootur sääger jag bara :S
men vi satte ett till mål så vi vann iallafall med 1-0 , men det räckte inte. så vi fick åka hem ..
nu har jag preci duschat , och har fräschat upp mej

jag har :
rakat benen
tagit brun utan sol ( i ansiktet och på kroppen)
smörjt in mej med hud lotion
målat tånaglarna 
plattat håret

 
hehe nu känner jag mej jäätte fräsch, :D  men imorgon händer inte mkt. ska väll va med nån .
skulle vilja åka ditt vällingby kanske finns nån som vill följa me mej ;D hehe
men nu ropar pappa maten är klar ,
puuushej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0