nu har jag..

precis kommit hem . har varit ute och lämnat post i 2½ timme , mina ben och fötter värker :P
men jag var snabbare än jonte iallafall , haha en halv timme snabbare om han nu var exakt ^^
men för den här gången känade jag 100 kr , jag tkr inte det är värt det . tkr man borde få mer . gick runt i 2½ timme och får 100 , jag skulle gå runt mitt område och jag fick 100 kr , det faan ingenting , så jag är lite besviken på posten . men jonte hade tydligen också fått så lite han hade till o med fått 80 kr.
men det var ändå lite roligt och gå runt där , elr inte roligt men det var ju inte dötts tråkigt allafall ^ :)
nästa tisdag kanske det går snabbare för då vet jag jue vart jag ska och så , nu fick jag ju gå runt och leta efter gatorna  ;P

innnaför den tjocka svarta linjen fick jag dela ut post i , skit jobbigt .. ;D
image141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0