lördag och söndag ;D

jag hann inte skriva nåt igår . men jag skriver nue ;)
lördag
ah som jag skrev så kom linda jennie klara denise lisa helena sara och jennifer . vid kvart över 7 så gick vi och hämtade pizza ,  vi gick hem till mej åt och sen dansade vi , allt blev heelt kaos ,
några i 8an kom och det var lungt för mej , men sen kom några 9or från trollboda och ville komma in men det fick dom inte , och sen ville dom att adam skulle komma ut föratt dom ville slå hnm.
aah sen hände det lite andra grejer, var så jävla rädd . sen kom jocke jonte och adam , och jag sa att dom inte fick komma in för allt var kaos och det var så många där . så då blev dom sura på mej , men det är dom jue alltid , jag ska jue alltid dissa dom enligt dom .....
aja , alla drog vid 12 halv 12 , klara lisa sara helena och jennifer sov hos mej . det var fett trångt :P jennifer sara lisa och klara låg på en madrass på golvet och helena och jag delade säng :)
vi typ ringde folk till halv 3-3 . jag var fett trött och försökte sova men dom skrek så jävla mkt så jag låg och lyssnade på dom ;D

söndag
vi vaknade vid 10 föratt daniel smsade och frågade om vi var vakna , dom sa att vi skulle fixa oss och om 40 minuter skulle dom komma. det var rufus daniel kevin och adam. vi fixade oss , åt frukost och sen kom dom ,, vi satt bara i mitt stöökiga rum :P och pratade . assoe mitt rum är fullt med täcken kuddar, väskor kläder och en stooor madrass mitt i allt ;D
men kevin och adma drog vid 1 , rufus och daniel stannade ett tag sen drog dom också .. jag linda lisa och sara gick ner till knallen och köpte godis för 90 kr ;D
vi köpte , en påse med kexchoklad , en påse med tutti frutti , och lösgodis för 50 kr :)
vi åt upp allt på 5 min typ :P haha tjockisar vi är ^
nu sitter vi och göra ingenting ,, ska gå och göra dom lite sällsis ;D
puuushej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0