lista

10 favoriter:
Färg:
  hm ? har ingen speciel men alla mina kläder är typ gråa:P
Mat: finns massor jag gillar :D 
Band: vet inte
Film: jag vet inte , finns många filmer som är bra
Bok: läser aldrig längre
Sport: fotboll
Årstid: Sommar
Veckodag: Helgdagarna 
Glassmak: choklassmak tror jag
Tid på dygnet: kvällen.

9 för tillfället:
Humör:
 suur ( har bråkat med mamma)
Smak: ingen förtilfället:P
Kläder: skoltröja och mjukisar ^^.
Bakgrund: helena när hon gör en grimas ;D
Nagellack: inget
Tid: 21.17
Omgivning:  mitt rum
Irritationsobjekt:  det dunkar i väggen för att min lillebror har högmusik..

8 första i ditt liv: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
helena :)
Screen name: screen name? va ?....
Husdjur: katt
Piercing: hål i öronen
Förälskelse: det var nog Love ;D hahah
Musik: spice girls tror jag
Bil: det var en volvo ;) haha kommer ihåg den, den var vinröd
Kyss: jag tror det var sebbe elr ingen aning :S

7 senaste:
Cigarett:
 röker inte så aldrig
Mat: spagetti och nån korv röra :P
Dryck: saft
Biltur: vid 6 när pappa hämtade mej från min träning
Kyss: räknas när jag sa hejdå till sara , (påkinden)
Spelad låt: spelas nån nu på radion vet inte vilken
TV-program: nåt konstig :S

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
 ähh , aah typ med jocke vi va på r.e.a(en teater) fast det var inte direkt en dejt ;D
Brutit mot lagen: jag nångon har man väll gjort det
Blivit arresterad: näääh ;)
Badat naken: i badkaret ; ja , utomhus; nej
Varit med på TV: jaaaa
Kysst någon du inte känner: nää det tror jag inte :P

5 nej tack:
Kläder:
långa jenaskjolar kanske , passar inte i sånt ;)
Mat: fisk
Musik: finns massor jag inte gillar
Dryck: kaffe gillar jag inte så mkt
Personlighetsdrag: fattar inte frågan

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
 satt framför datorn
Du kan höra just nu: Musik på radion
Du inte kan leva utan: vänner och kärlek
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn :)

3 personer:
Du kan berätta allt för:
  Sara och jennifer , och några till :)
Du tycker om: många
Du inte gillar: det finns några jag inte gillar ^ säger inga namn

2 val:
Kaffe eller te:
 hm gillar inget av det men får väll säga te då
Vår eller höst: vår !


Kommentarer
Postat av: sanda

Hemsidan till att trycka din egna t shirt är
http://www.spreadshirt.net/se/SE/Designer-t-shirt/Designer-59/
puss!

2008-01-23 @ 22:05:09
URL: http://eemotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0