lisa <3


idag började jag 20 i 9 ,. helena och jennifer kom till mej vid  8 , vi tog bussen 10 över elr nåt , hände inte så mkt i skolan , förutom att jag och lisa var jävligt flummiga , hahah det var fett kul . efterskolan åkte vi till stan.
det var värsta läskiga tanten när jag skulle gå på tunnelbanan , jag råkade komma åt henne lite med väskan hon ba kollade på mej och gav , rör mej inte igen blicken :P hahah ,, lääskig tant assoe .
sen var det vääääärldens sötaste beebis , den var fett glad . och mamman ba hehe han vill att ni ska underhålla hnm , vi ba hehe
sen bärde hon upp hnm och han typ hoppa upp och ner elr hon lyfta hnm , och då tappade han byxorna , sää jävlasööt ungeh assoe :)
men vi kom till stan och vi hittade ingen secondhand affär :/ syynd , hade seett ifram emot det , menmen kanske hittar den sen. hittade dock inget i stan . trååkigt . vill ha kläder . men jag hämtade mitt leg idag , fyyfan vad hemsk jag är på det kortet och det ska gälla till 2013 -.- , kommer få leva med det i 5 år :S
men jag och lisa blev hungriga och så vi gick till kungshallen och käka , jag köpte nån kyckling grejj med potatis klyftor och lisa nån kyckliggrejj med ris ;D
men efter det var vi mätta och trötta så vi åkte hem , vi var hos henne ett tag och tog det lungt sen kom min mamma och hämtade mej ,och nu är jag hemma ,, imorgon har jag träning och efter det ska jag vara med jennifer :)
puuuss

image114
den bilden är fett sööt jue , ^^ haahha

Kommentarer
Postat av: jjennifers

åååh från min äälsklings film ju (a)

2008-01-15 @ 21:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0