kista me jennifer :)

heejj , idag började jag 8 -.- , första lektionen engelska , assoe min engelska lärare är helt cpe hon hatar typ mej :S sen andra var matte sen hade jag håltimme från 11 , till 20 i 2 :D skit skööönt ,
sen hade jag gympa sen slutade jag , väärldens skönaste dag assoe , så ska man sluta veckan hela tiden tkr jag ;D , men jag och jennifer åkte till kista hittade inget som vanligt , blir så jääävla besviken :/
köpte ett par guldiga örhängen iallafall , för 17 kr .
när jag och jennifer skulle åka hem så stog det en tant och en ung tjej som skrek på varann , jag som är lite nyfiken stannade och lyssnade på dom ;D
dom typ skrek ass mkt hörde inte riktigt men som jag förståg det så bråkade dom om att den unga tjejen hade lämnat sin hund utanför medans hon skulle köpa en tröja . och tanten tyckte inte hon skulle ha hund och att hon var djurplågare :P hahah lite skum tant tkr jag , hon behöver väll inte lägga sig i ,,,
men nu städar jag mitt rum , ska snart träffa jennifer och några i 8an . men nu ska jag fortsätta städa , heejjdå :) <3
image119
där är ringarna jag köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0