jag och jennifer har trååkk

idag har jag inte gjort mkt , har umgåtts med bäääästisen (jjennifers@) haha .
vi har bara varit hos mej för jag har min kusin david här . kan jue inte bara lämna hnm ^ han har en liten hund som heter gucci , som är efter min hunden heela tiden . stackars shaggy. nu har jag och jennifer ganska långt tråkkigt , sitter bara vid datorn och segar oss :)

imorgon ska jag spela med helenas lag , dom lånade in mig . ska bli ganska kul
fast endå fett pinsamt :$ ussch , tänk om jag gör värsta tabben elr nåt ^. ajja wish me good luck <3

(jennifer är min bääästa vän älskar henne määäästaste <333 ) haha

jusste , Sara kommer hem på mååndag läääängtar :) <3

BÄSTA VÄNNER <3

image96image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0