IRRETARANDE

jag hade precis skrivit en hel jävla text och så läggs den inte upp! , fan jag hade skrivit fett mkt jue :/
aja får skriva lite mindre nu pallar inte skriva igen ;D
men idag var jag med marcus och lisa , vi gjorde inte så mkt , var i vällingby och hos marcus , sen drog jag hem och åt , sen ringde erik och hans kompis niklas . som var grymt roligt ^ dom ville träffa mej i åkis jag möte dom i åkermyntan , lisa och marcus va me då också. niklas var så jävla roligt .
niklas; har ni gjort nåt olagligt nångon? ;/
vi; ähm nää , elr nåt har man väll gjort
niklas; okej :( jag ska inte ens nämna vad jag har gjort :(
vi; haha vadåe ?
niklas , en gång bröt jag sönder min kompis penna , och sen har jag spottat på marken :/
hahahah , assoe ni kanske inte tkr det låter kul , men det var skiiiit roligt , vi skrattade åt hnm hela kvällen .
assoe han drev jue bara han lekte lite snäll, sen sa han , det är dom varma känslorna som räknas inte dom kalla , och då började vi as garva han ba vrf skrattar ni , assoe aah det går inte och beskriva grabben han var grymt rolig :P haha
men nu ska jag dra , pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0