hmm ..

jag har fett otur när det gäller kläder har jag märkt ,
alltid när jag har bestämt mej för och köpa en tröja som jag vill ha så ska den alltid vara slut när jag ska köpa den . är det så för er också ?
jag blir gaaalen :P
som idag skulle jag köpa en canada tröja , var en present till mig . ah så först åker vi till en homerun affär och då var dom slut fanns bara i ljusblå , sen skulle vi åka till en annan homerun affär men då hitar vi ingen p-plats så pappa ringer dit och frågar om dom har nån mörkblå canada tröja , och såklart så har dom ingen . dom skulle få in sånna den 23 , så jag ich pappa ska åka ditt dåe :P jaja . så är det.
men nu ska jag snart träffa adam viktor och sara . vi ska kanske sova hos adam idag , :)
imorgon har jag cup , aik star girl cup.  så måste åka ganska tidigt ifrån adam ;D '
men nu ska jag gå , puuuss

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0