gomorgon

nu täbkte jag bara lägga in en snabbis , har lite bråttom.
jag börjar 9 i dag första lektionen är musik , men han brukar ofta vara borta  så man hoppaas jue på en håltimme :)
idag slutar jag 5 över 4 , och jag har fotboll kvart i 5 så jag har 40 min på mej ,,fett tajt
men det brukar gå bra , och min tränare vet att jag kommer lite senare ,,,
men nu ska jag äta frukost och sen kommer jennifer hit och då ska vi ta bussen till skolan..
ha en bra dag , för deet ska jag ha ;D
jag lägger in en dagens ;D

Dagens humör:  glad
Dagens mående:  bra
Dagens borde:  komma i tid till träningen för jag får skjuss ;D
Dagens frisyr:  utsläppt , har plattat det lite också ;
Dagens klädsel:  svartkofta jeans och ett blåvitt randigt linne ;
Dagens materiella vill ha:  kläder
Dagens längtan:  har ingen idag faktiskt
Dagens fundering: (?)
Dagens beroende:  tugummi ;D
Dagens tråkigaste:  att vi slutar 5 över 4 -.-
Dagens tidning: har inte läst nån och kommer inte på nåt heller
Dagens låt:  ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0