försov mej :/

jag kunde inte skriva imorse föratt jag försov mej ,
men min pappa skjussade mej så jag hann precis i tid :)
vi hade en vikarie i no:n så man behövde inte göra så mkt , men sen hade vi matte. och under matten går larmet ^^
haha alla springer ut på skolgården , men det hade typ inte hänt nåt specc så efter 5 min typ så fick vi gå in igen .
men efter lunch hade vi gympa då spelade vi volley boll och basket . för vi ska typ ha nån tunering i basket och volleyboll om några veckor , så vi ska träna upp oss :P
men efter gympan fick jag vääärldens huvudvärk .
ojj nu skriver jag om massa o intressant .:P
hehe , men jag var med marcus efter skolan iallafall , vi skulle vara med erik , men han skulle göra nåt so projekt elr nåt och det tog fett långt tid , och vi trodde han dissade oss för han svarade aldrig när vi ringde , men vi skulle möta hnm i vällingby så vi åkte dit , men sen åkte vi hem eftersom han aldrig kom . och precis när marcus gick av bussen ringer han mej och säger att han hade slutat :P ,
men vi ska träffa hnm i kväll :)
men nu ska jag läsa lite bloggar , heeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0