:/

hej nu har jag kommit hem från st.cupen .. vi åkte ut :/
jag hade värsta otursdagen , på vägen till tyresö så blir dt punka på ena däcken . och då hade vi hunnit till statiol 24. och där var pumpen ur funktion , så pappa får åka tillbaka till åkermyntan , och på vägen dit , blir däcken helr förstört. så vi kan inte åka med den bilen , viktor adam jennifer och helena följde jue me så därför hade vi tagit våran stora bil. men eftersom den gick sönder så fick mamma komma med hennes bil och hon kom kvart över 9 och då skulle jg haft samling i tyresö, snacka om att jag var stressad, och sen fick ju jennifer och dom sitta och trängas där bak ;D haha aajja jag kom iallafall precis i tid , matchen var lite försenad så jag spra´ng lite på sidan och sen så skull matchen börja. vi förlorade den matchen med 4-0 alla var inte rikgit på g. och dt gick sämst för mej hade inte värm upp ordentligt, men men nästa match vann vi iallafall med 3-0 , då gjorde jag typ mål , elr iallafall englit adam och viktor dom sa att den redan var inne när elin kom och putta in den ^, så vi säger att vi gjorde dt tsm ,
men nu ska jag gå , puuusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0