det ska alltid var så svårt med ruubrikerna ;D

idag var det en fett jobbig dag. alla tråkiga lektioner hade so matte spanska och est , sen hade jag musik och träslöjd men dom är okej . man måste jue inte direkt anstränga sig där :)
men på musiken var sara fett roligt , elr hon sa en fett skön grej;
christian(musikläraren) idag ska vi spela trummor. tyvärr så måste jag säga att tjejer är bättre på det , vet ni varför ?
alla ; näääh
christian; för att tjejer kan göra fler saker samtidigt
alla tjejer:  :D
Christian; vet ni ett finare ord man brukar använda istället för att säga att man kan göra flera saker samtidig
sara; BÄÄST ! :D

hehe kanske inte låter så roligt men jag tyckte det var fett kul ^^
men efter lunch var det skol dm i hässelby hallen, jag jennifer olivia lisa och sara gick dit och kollade ,
sjäälvklart vaaan villastad med 10-4 :D
men dagen gick hände inte ett skit. sen kom pappa och hämtade mej körde mej till träningen och nu är jag hemma :) har precis duschat . använde eett nytt schampo så nu luktar mitt hår jätte gott :)
men nu ska jag ääta , puuusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0