det här blir nog ett låångt inlägg

hejj mitt internet knasade sig förut , men nu funkar det , men idag efter skolan var jag med lisa marcus och simon. jag hade lektion efter marcus ( i gympa) så han satt och väntade på mej , och efter mej hade simon så jag och marcus gick runt och vänta på simon. och sen så ser vi några från arabdalen. och marcus sa att dom var ute efter hnm. och så var simon klar och vi försökte gå därifrån utan att dom skulle se oss . och några killar i simon klass försökte "hjälpa till"
men såklart så går dom där killarna från arab dalen efter oss , -.- och dom skriker och shit. och dom ville såklart slåss med dom. och sen sa calle han ba men kom dåe vad vill ni , då kom en skit liten killa fram till calle och ba jag ör inte rädd för dej , men det såg så jävla kul ut för calle var typ ett huvud längre :P har ritat en bild så ni kmr se ;)

image106
haha aa där ser ni . det var jävligt kul :P


men sen vid halv 6 så åkte jag hem för jag skulle få gäster .
efter det så åkte jag tillbaka till marcus och simon vi träffade lisa och sen åkte vi till michas fest elr det var typ en tjejmiddag. men är vi kmr ditt så ser inte dom oss . så vi smiter in på baksidan och så knakar jag på fönstret och dom blir jju sååklart skiiiiit räädda . dom skriker skit högt :P
vi stannade där ett tag och sen vid 11 gick vi , och nu har jag precis kommit hem :)
såå det var lite som hände idag ;)
puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0