dagens

Dagens humör: har varit på bättre ;D
Dagens borde:plugga kanske -.- / men jag ooorkar inte
Dagens frisyr:uppsatt för jag skäms över mitt korta hår :P
Dagens klädsel: jeans och en tjokis tröja :)
Dagens planer: skola , hem och dela ut post ;D
Dagens vill ha: money money money :D
Dagens fundering:hur jag kommer orka dela ut post varje tisdag :S
Dagens beroende: pillat på mitt hår och längtar tillbaks till mitt långa
Dagens tråkigaste: folk bråkade hela tiden :S
Dagens personer: lisa jennifer och sara <3
Dagens tidning: hhaha vet inte, kanske den jag ska dela ut :D
Dagens låtar:hmm ingen aning ^

sådärja , hade inget och göra så jag la in en dagens ;D

// emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0