attans :P

jaahh.. det gick inte så brapå våran match. vi är jue jätte vana med och spela 5 manna nue , och så helt plötsligt ska vi spela på en 11 manna plan. så alla var lite ovana . menmen, matchen slutade med 4-3 till dom :/
men jag tkr vi spelade bra endåe.
när jag kom hem från matchen duschade jag och sen åkte jag hem till sara och va med viktor adam och hon ^
vi gjorde typ inget , bara satt , men det är kul det också ibland ^
sen drog dom och jag fick prata ut lite med sara ,, väääldigt skönt .
 taack föratt du finns gmn ! <3
men nu ska jag äta middag ,, jag vet den blev jävligt sen , brukar inte äta middag halv 10 . hehe

men glöm inte jag fyller år imorgon , nått jag har skrivivt i alla inlägg typ så ni har nog inte missat det ,hahah
puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0