aik star girl cup

hejj alla glada
så nu har jag precis kommit hem från adam . jag sara viktor  sov hos han igår
vi såg en as läskig film den hette 1408, nån som har sett den *?
den var iallfall fett läskig , handlar om en kille som är författare  han åker till hemsökta rum för att sen skriva om det , men han tror inte på spöken elr nåt sånt för han har aldrig sett nåt . och sen så får han ett vykort där det står bo inte i 1408 , och så klart så ska han jue sova idet där rummet . men dom som jobbar där låter hnm inte bo där men efter många om och men så får han nykeln till rummet. och sen händer det kit mkt grejer , assoe rummet typ skadar hnm och shit sen så vill han gå ut med då går inte dörren upp ,assoe se den den var ganska bra faktiskt ;)

men nu ska jag till min cup , puushej
image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0