..

har precis kommit hem har varit med jennifer rufus sara adam och kevin. först åkte jag jennifer och rufus till åkermyntan för att möta adam och kevin , haha då fick jag tomtebloss i födelsedags present av adam , fast det var mest driv tror jag :S han ville nog bara bli av med dom :P haha men han hade me sig lite raketer också , och han hade typ några stora också ,, och så klart så ska kevin kasta in en sån på en tomt , och då var vi tvunga och springa upp för väärsta långa baken , det var fet jobbigt :P
men sen gick vi till mej , kevin köpte min raketer . och sen gick vi till sara , vi gjorde ingenting , bara satt i hennes vardagsrum . sen vid halv 11 gick vi hem . :)
imorgon ska jag först till hässelby hallen och kolla när adam är bollkalle , och sen ska jag köpa grejjer till min tjej fest elr vad jag nu kallar det ,, ;D
sen är det daags :)
men nu ska jag läsa lite bloggar , har inte läst blogg på jätttte länge ;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0