:)

idag tänke jag att jag skulle gå upp ganska tidigt för jag har cup imorgon och då måste jag kunna somna på kvällen . har börjat och gå och lägga med vid 4 varje kväll nu , så om jag vill lägga mej tidigare kan jag inte somna ^, som igår , tänkte gå och lägga med vid halv 2 låg där läänge. men kunde inte somna , så dåe gick jag ner till tv:n . kollade på fab 4 hehe, sen vid 3 gick jag upp igen . och då bestämde jag mej föratt jag skulle somna så jag låg i min säng och tillslut somna jag , gick upp vid 10 och såe duscha jag , nu känner jag mej ganska fräsch :)

men idag ska jag och jennifer till vällingby , beeehööver kläder. har så himla tråkiga kläder och nu har jag fått så mkt pengar också :)

imorgon ska helena jennifer adam och viktor me på min cup i tyresö ^, hoppas bara inte att jag tabbar mej elr att vi åker ut (A) hehe
puuuusshejj :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0