,

det blev ganska lyckat igår tkr jag ,, :) 
jennifer kom till mej vid 6 , jag åt lite och sen vid 9 så åkte vi till åkermyntan och träffa adam viktor sjögge kevin frasse och doglas smällde lite raketer  gick runt , sen såe ville vi in , men vi var för många så jag jennifer viktor och adam gick hem till viktor och dom andra gick hem till doglas , jag och jennifer var tvunga och vara hemma vid 12 , min mamma ville vara med mej vid 12 slaget -.- , men vi var hemma vid kvart i 12 smällde raketer och sen gick vi hem , satt där ett tag  , lekte en lek , assoe den heter sexleken , men handlar inte om nåt sånt man har paket så ska man slå en tärning och den som får högst får välja ett paket ,, i mitt paket var dt hubba buuba ;D meen lite senare ringde klara mej , då var kl typ halv 2 , jag jennifer och jocke gick ut och träffade henne och ankan , sen skulle dom hem så då gick vi också hem ,, vi var uppe ett tag , sen vid halv 5 gick vi och la oss , imorse vaknade vi vid 1 , fixade oss och sen träffade vi viktor och adam , vi har inte gjort ett piss bara kollat på tv , jag skulle hem och äta och viktor och adam gick också hem , vi ska snart till jennifer igen . :)
men nu ska jag kolla lite på pea , pusshej ;D <3

    image89  image91
här är några bilder jag pimpade , hadee inget och göra ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0