1:a pris i b-slutspel

idag spelade jag med helenas lag igen ...
vi gick vidare igår så idag spelade vi 4 matcher tror elr kanske 5 ,, har inget minne :P
men vi vann alla matcher, jag gjorde 3 mål :)
satte en straff också , jag helena och våran målvakt skulle lägga straff , först la våran målvakt då satte hon
sen skulle helena skjutta men då missade hon :/ och då stog 1-1 för dom hade också suttit en , och sen var dt min tur ,, var skit nervös . men jag satte den och vi gick vidare :)
hhehe , vi vann finalen på straffar också , då skulle jag också lägga men hann aldrig , för jag skulle lägga sist, och dt andra laget missade två gr, och vi hade suttit den 2 gr så då spelade dt ingen roll om jag satte elr missade så jag fick inte skjutta , men tur dt ^
hhehe men nu ska jag äta puusshej
image100
hehe hittade den här i mitt dator. dt är jag och nicole när vi var små (A)
saknar dej bäästis <3

(Sara älskling kommer hem på måndag , lääängtar !!! <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0