vakna bowling shopping och shopping :)

¨mamma väkte mej och min lillebror halv 11 , vi hade bestämd med mina kusiner att vi skulle komma till dom 11 och äta frukost ^, men så blev det ju inte. vi kom dit 12 ungefär . och när vi kom dit låg dom och soov ^^ haha
men min gulliga faster hade gått upp och dukat fram en jätte stor frukost . vi satt på deras stooooora veranda och åt våran härliga frukost . sen åkte vi till nåt jätte stort köpcentrum . där speelade vi bowling , kom sist båda gångerna -.- suuger verkligen på bowling men det är endå ganska kul ^^  men efter bowlingen gick jag och mamma och kolladei massor  av affärer , jag köpte ett grönt linne och en t-shirt , ääälskar t-shirten den är skit skön :D
men sen åkte vi hem och åt , och sen drog jag min faster och min mamma till nåt annat köpcentrum ,hihi , där köpte jjag skor och en långärmad tröja med luva med lite roliga mönster , jag har köpt typ 7 grejjer men min lillebror har inte köpt ett skit , han är så kräsen av sig hahah , men han får skylla sig själv (A)
nu sitter alla och tittar på film i olika rum , andreas och min kusin david i davids rum , philip och hans kompis i philips rum och alla  vuxna sitter i vardagsrummet och jag sitter i köket vid köksbordet framför datorn , hehe.
kl är 1 , har precis ätit en kebab. alla blev helt plötsligt hungriga och köpte en varsin , men dom hade ingen god kebab här . ussssch

saknar min gulligaa hund shaggy :/ <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0