torsdag

häääjj :)
igår bestämde jag och jennifer att vi skulle ta hål i örat. ni vet där uppe.
så idag åkte vi till vällingby för och ta det , på vägen till bussen träffade vi helena och emelie krause.
dom skulle till vällingby och göra nån mössa i vällingehus. så vi åkte tsm.
men när vi skulle ta hål så visade det sig att dom inte hade fått in den pistolen som man har när man tar där uppe. så vi fick nått nr så skulle vi ringa nästa vecka för då skulle dom kanske få in den. men vi ville ta hål i dag så vi bestämde oss för och åka till stan och ta det. påvägen till tunnelbanan träffar vi såklart helena och emelie krause :P dom ville inte göra sånna där mössor så dom åkte med oss till stan. vi hittade nån frisör i gallerian. det gjorde inte så ont som jag trodde ^^ både jag och jennifer satt och blundade hehe emelie vågade inte heller kolla , såå sööt ^ men sen gick vi bara runt i stan käkade en muffins och drack milkshake. sen åkte vi bort till inferno och hälsa på viktor och adam, dom satt och nörda sig framför cs. hehe. men vi stannade inte där så länge vi åkte tillbaka till stan och kollade lite till och sen åkte vi hem , elr vi åkte först till vällingby och jag köpte en brun utan sol på apoteket , den ska tydligen vara ganska bra :) men när  vi kom hem fixade jag och jennifer oss lite sen drog vi till coop och köpte godis och läsk , kom precis hem. ska träffa viktor jennifer och adam snart ska bara äta först :)
ska få fattigariddare efter middagen , muuums :D


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0