tisdag morgon.

godmorgon -.-
min ögonlock bara stänger sig hela tiden orkar inte gå upp längre på morgona, varje gång kl ringer trycker jag på snooze , sen går jag upp en haltvimme senare ;D
aajja idag ska jag och klara dela ut post . världens guuullungeh ! , hehe den här gången kanske det blir roligare eftersom bäästis är med :) <3
men jag har inte fixat mej klart så ska sminka mej lite och sen äta frukost , hejdå
image154

Dagens

Dagens humör:  tröött
Dagens borde: måste plugga på eng verben
Dagens frisyr: upsatt , ( har det alltid )
Dagens klädsel:  jeans ett grått linne med en sjal och en svart kofta :)
Dagens planer:  skola och sen träffa klara och dela ut post :D<33
Dagens vill ha: pengar till spanien resan :)
Dagens fundering: hmmm (?)
Dagens beroende: sova -.-
Dagens tråkigaste: engelska
Dagens personer:  klara älsk <3
Dagens tidning:  metro :P , det är den jag ska dela ut :^^
Dagens låtar:thecvoice@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0