tisdag , åker om 11 timmar ;D

hejjsan
idag var det en seg dag , riktigt tråkigt.
bara väntade på få och gå hem och packa ;D
hade svenska prov idag , vi har haft en vikarie och hon har inte sagt till oss vad vi ska plugga på :S hon gav oss ett häfte med sagor på , skit skum . det var 14 frågor och jag kunde 4 , elr en skrev jag bara ett onödigt svar på , haha
men idag så smsade mamma mej det stog ; när slutar du idag , vi ska åka och köpa jackan och skorna du ville ha. jag ba ääh ? vah , fattade ingenting , för mamma hade sagt att jag inte skulle få dom , för vi skulle spara pengarna till spanien , men då hade hon tydligen ångrat sig , hon tyckte jackan satt så bra på mej så hon ville att jag skulle ha den i spanien haha , men jag skulle ju dela ut post idag , men hon var ute och gjorde det åt mig nu elr då .
och hon var SKIT arg på s-post , när jag kom hem så skrek hon i telefonen , hon klagade på att det var för dåligt betalt och att det var ett slav jobb och blabla och hon tyckte in att hennes dotter skulle gå runt med den där tunga vagnen och aah massor , ( hon visste inte att det var så jobbigt , hon hade reagerat på att det var dåligt betalt men dom sa att dom skulle höja, nåt dom inte gjorde) tillslut sa hon att hon inte kmr dela ut resten och tjejen bad om ursäkt och sa att vi kunde få pengarna endå ,  så det var ju bra :D men sen så ringer min pappa , och han lät inte så glad ..... min farmor hade ramlat ihop hemma och åkte akut till sjukhuset :/ hon är kvar där än ..... farmor är bäst hon får inte döö nu .. :(
men dom säger att det kommer gå bra , får VERKLIGEN hoppas på att det inte är nåt farligt. men i vällingby så köpte jag skorna och jackan , fick ett par örhängen också . och sen köpte jag två surprise påsar på glitter ;D fanns typ 3 grejjer jag tyckte om av 20 :P haha ,
men nu måste jag gå ska packa och lämna shaggy hos helena kommer sakna min lilla älskling jäätte mkt , ( det är min hund ) :D

kmr inte skriva på hela veckan , elr kanske kommer ta me mej datan , så ni får hålla utkik , ^^
pusshej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0