tisdag .

igår kunde jag inte skriva, för först efter skolan åkte jag driekt till vällingby med sara , och sen åkte hon och jag hem till henne för att träffa charlie och ekman . och när jag kom hem tänkte jag skriva i bloggen men då gick det inte. sen efter ett tag kom jag in och jag hade skrivit värsta texten och precis när jag ska lägga upp den så försvinner mitt internet -.- irreterande ..
men idag ska en ny kille börja i min klass , han heter tedd. det har börjat jätte många nya i min skola, och det kmr fler. Helena ska ju byta till vinsta gård idag :/ , kommer få åka själv till skolan nu när jennifer är hos sin pappa :P
idag har jag ganska brottom först skola till 5 i 3 , sen måste jag dela ut post med jennifer  och det måste gå snabbt för på kvällen har jag träning ... nåt jag inte orkar för vi ska ha ett bip test ni som inte vet vad det är så ska man springa tills man inte orkar mer och man måste öka lite då och då . det är en cd-spelare som säger typ level1 -1 så springer man över till andra sidan sen säger den level1 -2 så håller den på så till 10 och sen ökar den till level 2 aah ni kanske fattar ? ,, det är grymt jobbigt iallafall ...
men nu ska jag sminka mej och sen äta frukost .
puusshej

image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0