tisdag ,

heejj
idag hade jag metorstid sen hade jag 3 timmars håltimme . gjorde verkligen ingenting då , satt i fritiden gick till pansiot aah typ det :P var väldigt uttråkad så jag bad helena ringa mej , och hon berättade att hon snart ska byta skola. :/ faan assoe vill inte att hon ska göra det .... menmen, hon säger att hon ska komma så ofta hon kan
 men tillslut kmr hon ju bara vara med hennes "nya kompisar".. får väll se vem som har rätt ^ hehe , men efter skolan möte jag klara i åkermyntan sen åkte vi hem till mej och vek tidningarna, vi åt lite gröt och sen bar vi oss av :P ,  hon skulle till hennes skola kvart i 6 för hon skulle ha nån teater , så vi tog bara ett område vi gick där i gulsippan vagnen var hur tung som helst och vi skulle upp för tusen bakar och trappor . sen var det jätte halt :P , hahah men det var mkt roligare och gå med klara än och gå sjäälv ^ hehe men alla tidningar fick inte plats i vagnen så vi gick klart gulsippan och sen åkte hon till hennes skola , jag gick hem hämtade alla tidningar som var kvar och så följde min lillebror med mej dom andra områdena , tyckte jag var snällt av hnm,
idag gick jag typ 3 timmar , och då räknar jag med min lilla paus hemma så det gick lite fortare den här gången , typ 10 min snabbare ;D haha men nu sitter jag hemma tänkte gå ner och ta en varm choklad , muuums <3
image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0