test om mej

tog testet från sara älsk <3
här har ni en hel del om mej ! :D hahaha
läs på , (hade inget och göra ) ^


Namn;
Födelsedag; Emelie therese moberg
Hemstad; stockholm
Ögonfärg:  bluue
Hårfärg: brunett me ljusa slingor ^
Längd: jag skäms .."/
Höger/Vänsterhänt: vänsterhänt . jag är udda
Värsta vana: assoe jag har säkert massor men kommer inte på nåt :S
Stjärntecken: stenbock
Sko stlk:  36
Är dina föräldrar skilda: neej
Skor idag: min fred perry

Dina rädslor: små äkliga djur
Mål för det här året måste bli den bästa sommaren
 Mest använda fras på msn: duudåe?

Det första du tänker på när du vaknar:  ojj vad är det för hemskt jag ser i spegeln :P

Dina bästa kännetecken: att jag är kort tyvärr .
När går du och lägger dig: det beror på

Mest saknade minne: backlura tiden med jennifer "/ <3

Favoriter

Färg: finns många , men har mkt gråt i kläder
Mat:  (?)
Sport: fotboll ;D
Djur: jag har en hund
Glass: ben and jerrys ^
Godis: hmm (?) det är nog choklad ^
Affär:vet inte , finns massor :P
Sallad: är nyttigt (A)
Skådespelare: haha aahdu , ingen aning
Låt: hmm ? under my nose :D
Bokstav: e som i emelie , hehe
Nummer: 6
Tuggummi: jag kör Extra
Helgdag: Min födelsedag:)
Årstid: alltid Sommar!!!!
Tandkrämssmak: Aguafresch
Radiostation:- NRJ & TheVoice
Parfym: lacoste

Doft: vadåe doft?
Kroppsdel på motsatta könet: magen! ^

Vänner och livet:

Vad vill du bli när du blir stor: vill vara rik, ska ha världens bästa jobb :D
Hur vill du dö: hemma i min säng

Vem av dina vänner är mest lik dig: hm , typ klara kanske . :)
Vem är högljuddast: Jennifer

Vem får dig mest att skratta: jennifer och sara ^
Vem har du känt längst: helena dåra :)
Vem är blygast: typ ingen
När grät du mest: sorgliga filmer ^
Vad är den bästa känslan i världen: att vara med sin kille antar jag
Värsta: att bli sårad "/
Vart vill du bo i framtiden: i sverige i en lyxvilla (A)
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: heeela mig

Har du någonsin...

Varit kär: ja
Rymt hemifrån: aah fast var inte borta länge . haha
Föreställt dig ditt ragg naken: taha vilken fråga ^
Skolkat: aah
Sovit utomhus:  typ inte , men vill i sommar :)
Gråtit i skolan: när man var mindre
Spytt i skolan: haha faktiskt inte :D
Velat bli modell: mhm , men jag är för tjock :P
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: nääh ? men en jag börjar skratta när jag tänker på vad jennifer gjorde :P
Sett en död människa: på film
Druckit alkohol: Ja
Ätit sushi: nej och vill inte heller , RÅ FISK!
Varit på scen: aah :)
Snattat: nää

Varit full: aah , pinsamt läge
Retats: aah helena varje dag :D
Blivit nerslagen: nääh bara av lillebrosan ( fast jag slår ner han mäst) hahaha

Du??

Svär: varje dag
Sjunger bra: kan man ju inte säga , suuuuuuger
Kommer överens med dina föräldrar:  inte med mamma
Gillar åska: vem gör det ? :S
Spelar något instrument: har aldrig gjort
Äger en iPod: nää faktiskt inte :P
Går till kyrkan: nope

Sover med gosedjur: nej
För dagbok: Blogg
Dansar i regn: nångon kanske
Sjunger i duschen: inte längre faktiskt

This or that:

Pepsi/Cola: Cola
McDonalds/burger king: mcdonalds
Choklad/vanilj: vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kyckling
Tv/film: film
Gitarr/trummor: Trummor
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat.
Kakor/paj: ´paj
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv

Kan du:

Gå ner i splitt:har aldrig kunnat
Skriva med båda händerna: aah men finast med vänster
Vissla: kan typ inte
Blåsa en bubbla: aah :)
Rulla din tunga i en cirkel: haha näj
Nudda näsan med tungan: nää men viktor kan! :D
Dansa: ja men inte snyggt ^

Vem var den senaste personen:

Du nuddade: hmm ?  petra på träningen
Du pratade i tfn med: jennifer bästis
Msnade med: tobbe
Du kramade: jennifer igen :)

Du skällde på: mamma , vi bråkade förut

Senast du:

Skrattade: men jennifer när vi delade ut post
Grät: idag ...
Filmen du såg:titanic
Tuggade tuggumi: Igår
Drog ett skämt:
kommer fan inte ihåg ?

Random:

Vilket land skulle du vilja besöka: thailand&new york :)
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: I <3 mjölk
Person du hatar mest: hmm gissa går i min klass :P
Tror du gud är en tjej: ja jag är ju gud ! :D
Var tror du vi hamnar när vi dör: ner grävd i marken
Hur många signaler innan du svarar: olika
Är du ett hälsofreak: ibland om jag har tjockat mej ^^
Vad är det värsta vädret: när snön börjar smälta :S
Lekte du med barbie som liten: Jaa det gjorde väll alla
Hur många IG:n: ingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0