test från malun (A)<3

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen en stund o sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!


1) Jag heter: dennis , ( folk brukar kalla mej eemelie ^
2) Jag gillar: jakob ( haha känner hnm inte
3) Jag hatar: jeff ( absolut inte ! han är min kompis <3
4) Jag är kåt i: mamma ( or not )
5) Jag är verkligen super kär i: brollan , (haha näjjä , han är ju min kompis :D
6) Snyggast i världen: denise , ( denise är en heting ^
7) Fulast i världen: andreas ( haha det är min lillebror (A)
8) Äckligast i världen: august , ( nej han är en sköning
9) Muppigast i världen: janice ( naae gmn var fett länge sen jue <3
10) Tråkigast i världen: ali (, han är ju grymt rolig !
11) Jag ska satsa på: ogge , ( han har ju lollo och jag är inte specielt intreserad av hnm :P
12) Bästis:  deccan :D ( thihih (A)
13) Jag vill ha sex med: john , ( haha )
14) Hatar jag mest: malin , ( nääj absolut inte älskar hennee
15) Jag har en hemlighet med:  marcus , ( vad har vi för hemlighet (?) <3
16) Jag skäms över : sara . ( stämmer inte , älskar henne määääst^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0