solarium nästa då :)

haha igår det var fett kul ,
elr det blev ganska lyckat iallafall.
först mötes alla halv 8 vid gulan
 sen gick vi mot 5knop , tände en brasa
och det kom mer och mer folk, riktigt mysigt :)
lärde känna jacob och lill ogge , haha fett söta ^
men det där vill jag verkligen göra i sommar.
nu var det så jävla kallt alla satt typ på varann och försökte värma varann haha :)
men sen gick vi mot bussen alla gick typ samtidigt ,
 jaglisa sara daniel skulle sova hos jocke och jennifer .
harald åkte med oss hem också .
 men vi träffade dennis john och arvinn vid pansiot ,
dom hade varit med mawtilda och manduz .
 men dom gick typ när vi kom .
men hemma hos jennifer kollade vi på madagaskar ,
såg inte så mkt va ass trött tror jag somnade först , :)
men snart ska jag och jennifer åka och sola och sen blir det alla hjärtans dag middag hos sara ,
det blir tacos^^  hehe , men nu måste jag fixa mej hejjdå :)


image177

alla är inte med på bilden som va med vid brasan ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0