skola - petra - spinning

idag efter skolan åkte jag till vällingby för och möta petra , köpte en tröja också kan lägga in en bild imorgon :)
men vi åkte hem till petra försökte få tiden och gå och sen åkte vi till brommaplan , vi hade tänkt och äta på mcdondalds, kanske inte så bra innan spinningen då men vi gjorde det iallafall :P ,
men när vi sitter där och äter har nästan ätit färdigt kommer en kille in , ganska lång grå hårig (såg full ut tror han var det också ) men så sjunger han nåt om "open doors" och så kollar han på mig , jag får lite smått panik och kollar åt ett annant håll , och då går han emot mej och petra och sjunger den där konstiga sången :P
sen när han har sjungit klart frågar han 
mannen; svara på min fråga
 petra; "ääähm vet inte :P"
då börjar han sjunga igen ;D så säger han igen
mannen" svara ¨på min fråga" ,
petra ba "jag förstår inte :S "
mannen det har en viss förståelse för sen sjunger han igen ,
och då sa petra ; vi ska gå nu heejjdå
så tog vi våra grejjer och sprang där ifrån , hhaha ,
skumma människor det kan finnas asooe :P
men vi gick på våran spinning mamma kom och hämtade oss och nu har jag precis dushcat ska gå och lägga mej snart , ska upp halv 7 imorgon -.-
puuss och godnatt <3
// emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0